Επικαιρότητα - News | 4-6 2002 | 7-12 2002 | 1-6 2003 | 7-12 2003 | 1-6 2004 | 7-12 2004 | Photo Gallerie | Mensa Spesial Interest Groups | |
![]() |
|
Πίσω τα καινούργια λάστιχα!
Αναφορά: Θόδωρος Νάτσινας (Συμβουλή του Βασίλη Γούσια). Το πρόβλημα: πως διδάσκουμε σε καλό αυτοκίνητο που σπάνια ντεραπάρει, το πως να συμπεριφερθεί ο οδηγός σε τέτοια περίπτωση. Κατάληξη, έμαθα από τον Βασίλη, ότι ακόμη και ο καλός οδηγός, αν του συμβεί ξαφνικά, πρέπει να είναι και συγκεντρωμένος για να το πετύχει... Μου εξήγησε ο Βασίλης ότι το κακό συναπάντημα συμβαίνει λόγω μεταφοράς φορτίου, όπως συμβαίνει σε ένα φρενάρισμα, αν κάποια στιγμή οι πίσω ρόδες χάσουν την πρόσφυση. Τότε πάνε πιο γρήγορα από τις μπρος ρόδες και αρχίζει το "κεφάλι στην ουρά" το γνωστό "τετ α κε". Μαζεύεται μόνο αν ο οδηγός είναι συγκεντρωμένος και επιταχύνει το μπρος μέρος με προσοχή, έτσι ώστε να παραμείνει μπροστινό. Και εκεί απάνω έσκασε και η πληροφορία!!! Γι' αυτό ακριβώς τον λόγο πρέπει ένα καινούργιο ζευγάρι λάστιχα, να μπαίνει στις πίσω ρόδες. Ακριβά μοντέλα της Μερσεντές, συνέχισε ο Βασίλης, για τον ίδιο λόγο έχουν πιο ακριβές αναρτήσεις στο πίσω μέρος, εκεί ακριβώς που χρειάζεται να μην χαθεί η πρόσφυση. Το μπροστινό μέρος αν χάσει την πρόσφυση μαζεύεται εύκολα, πολλές φορές και μόνο με το να αφήσει κανείς λίγο το γκάζι. Ευχαριστώ Βασίλη.
|
Με τον μετρητή που ακολουθεί φαίνονται και οι προτιμήσεις
των περισσότερων από μας έτσι ώστε να διαμορφώνεται
καλύτερα το περιεχόμενο του Περιοδικού μας
*
***
*******
**********
*************
Flag counter since January 2, 2013 (when main counter at the top of the page had 627136 visits):
Shinystats:
*************
**********
*******
***
*